איקון ראשי של האתר - ציבי אמבטיות

רוצים שנחזור אליכם להצעת מחיר? השאירו פרטים

הנתונים לגבי ציפוי אמבטיות

הפרסומים לגבי ציפויי אמאייל

ציפוי אמבטיות הוא כבר לא דבר חדש בישראל, אך הוא עדיין מעלה שאלות חשובות מצדם של אלו המתעניינים בשירות כזה. בין אותן שאלות ניתן למצוא את זו המתייחסת לציפוי האמאייל. זאת מאחר וציפוי כזה נחשב לאיכותי ביותר. בפרסומים שונים ניתן עדיין למצוא את אלו שמציעים ציפוי אמבטיה הכולל אמייל, אך חשוב להבין שהדבר לא ממש אפשרי. זאת מאחר ותהליך הציפוי בחומר זה הוא שונה לגמרי ממה שניתן לבצע בבית מגורים.

על מנת לצפות כל משטח באמייל יש לחמם את האמייל לטמפרטורה של כמעט 900 מעלות צלסיוס. מדובר בתנורים מיוחדים שעושים את העבודה במפעלים גדולים בארץ ובעולם. לכן זה לא הגיוני שיבוא איש מקצוע ויציע ציפויי אמאייל לאמבטיה מסוימת. זאת מאחר ואין הוא יכול להביא עמו שום כלי או מכשיר שיחממו את האמאייל לטמפרטורה כזו. לכן יש לשים לב לפרסומי האמאייל השונים ולהיות זהירים לגביהם.

 

IMG 5921

בין ציפוי איכותי לצבע רגיל

נושא איכות הציפוי של האמבטיה עולה שוב ושוב אצל כל מי שמעוניין להיות צרכן נבון ואצל כל מי שלא רוצה להרגיש כיצד הוא מוציא ממיטב כספו לחינם. כל אחד יכול להבחין בין ציפוי פשוט לרמה איכותית של ציפוי, ואין צורך להיות איש מקצוע לשם כך. צבע פשוט שאיתו צובעים את האמבטיה הוא לא רק כזה המציג שכבה דקה שאינה יוצרת עמידות או רמת היגיינה גבוהה, אלא שהוא גם כזה שדורש זמן רב על מנת להתייבש.

ציפוי אמבטיה עם חומרי צבע מתקדמים המותזים במספר רב של שכבות ע"י קומפרסור הוא משהו אחר לגמרי. לציפוי כזה לוקח מקסימום 24 שעות להתייבש, ולאחר מכן הוא מציג שכבה עבה ואחידה של צבע חזק. התוצאה היא לא רק מרקם נעים וגוון יפה יותר של האמבטיה, אלא גם אפשרות לנקות עם חומרי ניקוי חזקים מאוד (אקונומיקה, סקוץ', אבקת כביסה, חומצות ועוד) ללא כל חשש שהציפוי ייפגע.

השילוב בין איכות החומר לטכניקת העבודה

חשוב להבין שטכניקת העבודה של ציפוי אמבטיות מכריעה לא מעט בכל הקשור לטיב השירות. אם אנו מדברים על איכותו הכוללת של המהלך, הרי שלא צריך להסתפק רק בחומרי צבע איכותיים או בכלי עבודה שמתאימים למשימת הציפוי. הכוונה היא שצריך לראות כיצד יכול בעל המקצוע להציע שירות ציפוי אמיתי בזכות כך שהוא מכיר היטב את התחום וכבר ביצע לא מעט עבודות עבור לא מעט סוגים של לקוחות.

בפועל מדובר על תהליך חשוב מאוד של בדיקת כל אמבטיה, זיהוי החומר שממנו היא עשויה (פח, יציקה או אקריל), ביצוע תיקונים נדרשים (סתימת חורים, מילוי סדקים וכיו'), הכנה לצביעה (ע"י ליטוש, ניקוי וחיטוי), וצביעה עם קומפרסור איכותי שיכול להתיז את הצבע המיוחד בצורה מדויקת. שליטה מלאה של בעל המקצוע בכל התהליך ובכל הכלים הדרושים לציפוי מביאה לכך שכל לקוח רואה כיצד מדובר באדם רציני ומנוסה שיכול להציג תוצאה מרשימה וארוכת טווח.

שירות מהיר ומקצועי

יש לא מעט ישראלים שכבר נהנים מציפוי איכותי שעברה האמבטיה שלהם. בין אם חלק נהנים מחיסכון כספי משמעותי, ובין אם אחרים מתמקדים בהנאה ממראה מחודש, מעמידות גדולה יותר או מסביבה היגיינית יותר לרחצה, הרי ששירות של ציפוי אמבטיות ישנות הוא מהלך כולל אם הוא מבוצע ע"י איש מקצוע איכותי. צ'יבי אמבטיות הוא זה שמציג את השירות הכולל שבו גם מנוקה האמבטיה, גם מבוצעים תיקונים נדרשים, גם מחוטאת האמבטיה לקראת ציפויה, וגם נצבעת כל אמבטיה בשכבות רב של צבע איכותי בגוון שבוחר הלקוח.

בזכות שירות כולל כמו זה רואים בעלי דירות ובתים שנעזרים בשירותיו של צ'יבי אמבטיות, כיצד האמבטיה מקבלת טיפול שאינו רק קוסמטי חלילה, אלא שהיא זוכה לשינוי אמיתי המשרת היטב את כל המשתמשים בה לעוד מספר מכובד של שנים. ברגע שנהנים  מציפוי אמבטיות , יכול כל אחד להיות בטוח שהאמבטיה שלו תהיה מקום מפנק לרחוץ או לטבול בו תוך זמן קצר לאחר סיום העבודות. יתרונות אלו ממחישים עד כמה לא צריך לרוץ ולהחליף אמבטיה ישנה אלא פשוט להזמין את צ'יבי אמבטיות כדי שיבצע ציפוי אמבטיות מקצועי ובאחריות מלאה למשך 12 חודשים.

ציפוי אמבטיה איכותי מחייב שילוב בין מספר אלמנטים

כיום מוצע שירות של ציפוי אמבטיה לכל מי שמעוניין לוותר על התענוג של עבודות שיפוצים מסורתיות ומגושמות בביתו או בדירתו. אך חשוב להבין שלא כל בעל מקצוע, עסק או חברה יכולים להציע שירות כזה בצורה מספקת. זאת מאחר ויש לא מעט אלמנטים שמרכיבים את רמת השירות של ציפוי אמבטיה, ועל כל מי שמתעניין בכך מוטלת המשימה לבדוק את איכותו של השירות ואת הסיכוי להנאה מתוצאה מרשימה וארוכת טווח. בזכות איש מקצוע כמו צ'יבי אמבטיות אפשר לראות כיצד ציפוי אמבטיה הוא שירות שמסופק בצורה מושלמת.

לא כל בעל מקצוע יכול לבצע ציפוי אמבטיה מקצועי מכיוון שצריך הרבה ניסיון בתחום ולפעמים לא ניתן לבצע ציפוי וצריך פתרון אחר כמו הלבשת אמבטיה וצריך אמבטיה חדשה עם מידות שונות וחבל לזרוק סתם כסך לפח על בעל מקצוע חובבן.

צ'יבי אמבטיות מציג ניסיון רב בעבודות של ציפוי אמבטיה והא מכיר את התחום לעומק ומקפיד על תהליך מסודר שכולל את כל האלמנטים הנדרשים להצגת עבודה מושלמת. בצ'יבי אמבטיות עובדים עם חומרים איכותיים ומתקדמים, עם כלי עבודה מתאימים, ומקפידים על היערכות נכונה לכל סוג של אמבטיה ולכל מצב שבו האמבטיה נמצאת. כך, תוך התמקדות נקודתית בכל שלב ותוך עבודה זהירה ומחושבת של ניקיון, חיטוי, תיקון וצביעה במספר רב של שכבות נהנים בעלי בתים ודירות משירות יסודי של ציפוי אמבטיה ומאחריות רצינית.

בואו עוד היום ליהנות מהשרות המקצועי שלנו על שירותי ציפוי אמבטיות והלבשות לכל סוגי האמבטיות בארץ.

אנו נותנים שרות ארצי ופותרים כמעת כל בעיה באמבטיה או בכיורים וחבל לשבור או לארוס את הישן בשביל להתחדש.

אמבטיה חדשה בשלוש שעות עבודה בלבד וניתן לחזור אל האמבטיה המחודשת לאחר 24 שעות. ניתן גם יצור קשר עם צ'יבי אמבטיות לבירורים או לגבי כל שאלה עבור חידושי אמבטיות. אנו גם נותנים שירות של איטום אמבטיה וסילקון .

IMG 2869

הייחוד הרב ציפוי אמבטיה באמייל

עבור לא מעט בעלי בתים ודירות בישראל יש בשורה חשובה מאוד בכל הקשור לטיפול מקצועי באמבטיה ישנה. אנו מכירים את המראה הלא נעים שיכולה להציג אמבטיה שכבר שירתה אותנו לא מעט שנים בצורה מכובדת וכיום היא סדוקה או מקולפת מהצבע המקורי שלה. ציפוי אמבטיה באמייל הוא כזה שיש לו המון יתרונות הכוללים לא רק מראה משובח ומחודש יותר אלא גם עמידות רצינית המספקת אפשרות למקלחות או לטבילות מהנות לעוד פרק זמן מאוד לא מבוטל. אין ספק שברגע שמדובר ביתרונות רבים, הרי שהשירות כולו הוא כזה שאפשר להסתמך עליו ברצינות.

אך כדי ליהנות בצורה רצינית ולשנים רבות משירות חשוב כמו ציפוי אמבטיה באמייל יש להכיר את דרך העבודה של איש מקצוע איכותי ולראות כיצד ניתן למצות את המקסימום כשמדברים על מהלך שכזה. אצל צ'יבי אמבטיות תוכלו לראות כיצד נעשה שימוש בחומרים מתקדמים ולא בצבעים פשוטים. כך, לאחר קילוף ושיוף השכבות הישנות נצבעת האמבטיה בצבע יסוד איכותי כדי ששכבות הציפוי המתקדם ייתפסו ויישמרו לזמן רב. עבודה מקצועית כזו מבטיחה תמורה מלאה לכל השקעה כספית ומאפשרת הנאה אמיתית ומשביעת רצון.

העבודה של צ'יבי אמבטיות כוללת את כל ההכנות הנדרשות על מנת שהתוצאה תהיה לא פחות מאשר מושלמת. רמת הדיוק בכל ציפוי אמבטיה באמייל ממחישה כיצד שימוש בכלים המקצועיים ועבודה של אדם מנוסה מאוד, הם אלו שמביאים את האמבטיה למראה בעל מרקם אחיד ונעים למגע. צבע דו רכיבי שמציג את יתרונות האמייל האמיתי, משמש לחידוש מהיר ואיכותי של האמבטיה ומעניק לכל אחד חוויית שימוש מהנה עוד יותר באמבטיה המחודשת. לכן שילוב בין חומרים, מיומנות וכלי עבודה מאפשר סיפוק רב מהמצב המצוין לאחר העבודות על האמבטיה. ציפוי אמבטיה זהו פתרון מצוין לאמבטיה שצריכה חידוש מהיר וזול. ניתן לצפות באמייל בכל גוון שתרצו בבית הלקוח יש מבחר רב של גוונים לתוצאה יפה ומבריקה.

מאמר זה נכתב ע"י ניר גרטי. 
מחדש אמבטיות משנת 2008, מומחה בחידוש אמבטיה וצביעת אמבטיה לכל הסוגים

אולי תתעניין גם ב: הלבשת אמבטיה,

אודות צ'יבי אמבטיות

צ'יבי אמבטיות מנוהל על ידי ניר גרטי המתמחה בשירות של חידושי אמבטיות, תיקו אמבטיות ציפוי אמבטיות, הלבשת אמבטיות חידוש כיורים ועוד. אנו מתחייבים לשירות של 100% שבירת רצון של הלקוח לתוצאה מושלמת באחריות. אנו משתמשים בחומרים מתקדמים וכלים המותאמים לכל עבודה והכי חשוב אנו מגיעים ומסיימים את העבודה בזמן. 

מחבר המאמר

ניר גרטי

ניר גרטי

מנהל ומקים העסק צ'יבי אמבטיות. ניסיון של מעל ל 16 שנים בתחום חידושי אמבטיות, ציפוי אמבטיות, הלבשת אמבטיות ועוד. אנו מתמקדים בשירות מיוחד ואכותי לכל לקוח במטרה ל 100% שביעות רצון של הלקוח. ניר גרטי נותן שירות עם חיוך מה שבעצם הופך את השירות לחוויה ותוצאה מושלמת.

מחבר המאמר

ניר גרטי

ניר גרטי

מנהל ומקים העסק צ'יבי אמבטיות. ניסיון של מעל ל 16 שנים בתחום חידושי אמבטיות, ציפוי אמבטיות, הלבשת אמבטיות ועוד. אנו מתמקדים בשירות מיוחד ואכותי לכל לקוח במטרה ל 100% שביעות רצון של הלקוח. ניר גרטי נותן שירות עם חיוך מה שבעצם הופך את השירות לחוויה ותוצאה מושלמת.

תפריט נגישות